czwartek, 16 października 2014

JEDZENIE! :D

Ostatnio chyba wrzucam tu tak dużo jedzenia, że zaczynam się zastanawiać czy nie powinien to być blog kulinarny :P Niestety nie są to moje przepisy, tylko znalezione np. w internecie. Tak jak ten poniżej ze strony Kuchnia Lidla. Mimo tego, że to nie moje autorskie przepisy to i tak jestem z siebie bardzo dumna! Kiedyś prawie w ogóle nie gotowałam, robiłam wiele rzeczy z torebki albo robiłam jakieś najprostsze rzeczy np. zupy (z koncentratu oczywiście). Dlatego teraz tak bardzo cieszą mnie takie dania jak ten kurczak z makaronem farfalle w sosie śmietanowo-czosnkowym, które wykonuje sama. Szkoda, że nie możecie spróbować :) Ale możecie chociaż nacieszyć oko ;) Hmm... gotuje takie rzeczy, a potem dziwie się, że nei potrafię schudnąć :P No cóż taka już jestem :P




A może powinien to byćpo prostu blog lifestylowy? Co myślicie? ;)

2 komentarze: