poniedziałek, 15 września 2014

FM

Ostatnio chyba mam jakieś szczęście! ;) Znów udało mi się wygrać kosmetyk :) Tym razem jest to kaszmirowy cień do powiek firmy FM w kolorze ciemnego fioletu. Wygrałam go w rozdaniu na fanpage'u Wyjątkowo, modnie i zalotnie. Musze przyznać, że jestem tym cieniem mile zaskoczona :) Nigdy wcześniej nie używałam kosmetyków tej firmy, a sama firma kojarzyła mi się raczej z perfumami. Cień jest naprawdę ciemny, ciemniejszy niż wydaje się w opakowaniu. Porównała bym go do śliwki. Ale na uwagę zasługuje tutaj przede wszystkim jego trwałość. Cień wytrzymał na powiece w nienaruszonym stanie 12h! Jestem naprawdę pod wrażeniem i chyba przekonam się do marki FM :) Poniżej możecie zobaczyć jak wygląda na zdjęciach :)


.




1 komentarz:

  1. gratuluję wygranej, swoją drogą cień wygląda naprawdę świetnie :)

    zapraszam do mnie : http://anita-turowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń