poniedziałek, 27 maja 2013

DUŻE KATOWICKIE SPOTKANIE BLOGERÓW MODOWYCH

25.05.2013 w City Rock w Katowicach odbyło się Katowickie Spotkanie Blogerów. Impreza zapowiadała się naprawdę ciekawie:
Plan spotkania:
13:00 - wejście do klubu, rozdanie upominków,
identyfikatorów, zebranie losów do loterii
13:20 - powitanie blogerów
13:30 - wykład o fotografii Antoniego Kreis
14:30 - przerwa
14:40 - pokaz biżuterii Anestis
15:00 - wykład o makijażu Łukasza Biera
16:00 - pokaz koszulek i szortów Ohmarly
16:15 - pokaz Izabeli Iwińskiej
16:40 - pokaz stylisty Łukasza Biera
16:50 - przerwa
17:00 - wykład Bożeny szyć od zera
18:00 - pokaz gorsetów Marty
18:15 - pokaz biżuterii Fanny & Franz
18:20 - rozwiązanie loterii i rozdanie upominków
18:30 - rozpoczęcie babiego targu
Niestety nie było mi dane się o tym przekonać. Całość zacząć się miała o godzinie 13:00, niestety z powodu  opóźnienia i panującego z początku totalnego chaosu impreza rozpoczęła się ponad godzinę później. Ze względu na to, że musiałam iść do pracy udało mi się wysłuchać jedynie wykładu pana Antoniego Kreisa o fotografii. Jednakże są i plusy wynikające z tego opóźnienia :) Spotkałam Szymona (szymonpiwowarski.blogspot.com), którego poznałam na Modowej Bitwie Miast, z którym mogłam powspominać i wymienić się spostrzeżeniami dotyczącymi sesji :) A także poznałam dwie sympatyczne blogerki Anię (rosseann.blogspot.com) i Alicję (chokkie-lady.blogspot.com), które serdecznie pozdrawiam! :) Miłym zaskoczeniem również były upominki, które otrzymaliśmy, a których opinię po przetestowaniu będziecie mogli przeczytać w kolejnych postach, a jest ich naprawdę sporo :) 


Zdjęcie: Alicja Wysocka

Zdjęcie: Szymon Piwowarski

Zdjęcie: Szymon Piwowarski



Zdjęcie: Szymon Piwowarski

Zdjęcie: Szymon Piwowarski
  


3 komentarze:

  1. jaki ja mam uśmiech!! Można rzec od Ucha do Ucha xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja byłam do końca i brałam udział w pokazach , szkoda że opóźnienia itd itd ale ogólnie pozytywnie !

      http://majlena-fashion.blogspot.com/

      Usuń