środa, 1 maja 2013

ZARA STRADIVARIUS GLITTER RESERVED HOUSE

Ze względu na majówkę, a konkretnie brak ,,mojego osobistego fotografa" na miejscu zostałam zmuszona do zrobienia sobie samej zdjęć moim smartfonikiem :P Dlatego też z góry przepraszam za ich jakość :) 





Spódnica - Stradivarius, Top - Reserved, Sweter - House, Opaska - Glitter, Torebka - ZARA  (najnowszy zakup :) cena: 79,90zł - 15% = 67,91zł, a że dostałam zwrot z reklamacji butów w wysokości 50,91zł to torebka ,,kosztowała mnie" 17zł :P )


4 komentarze:

  1. Spodobała mi się Twoja bransoletka :) XOXO

    OdpowiedzUsuń
  2. zakochałam się w kopertówce <3

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja właśnie dziś myślałam o tym że przydała by mi się taka kopertówka ! :)
    Teraz już z wiem gdzie szukać :)

    Pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kopertówka, poszukuję takiej lecz w kolorze koralowym... :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń